praoen avslutad,

jag kom nyss hem och är verkligen trött överallt ! idag blev jag invaderad av en alldeles egen fanclub.. massa små söta tjejer ifrån 2a hängde efter mig på rasterna och försökte skydda mig emot killarna i deras klass som försökte brotta ner mig stup i ett. haha, i själva verket var det barnen jag praoade hos förra gången, och de var väl bara glada att se mig.. ^^ fast jo, det var som en fanclub.. ;)


de hängde ärligt efter mig överallt och när jag stannade, stannade dom >.<

innan alla de små barnen fick sluta gav de mig varsinn söt liten kram ! ^^ faktiskt så var det killarna som gav mig de mest riktiga kramarna.. tjejerna gav mig flera stycken var istället ^^ sen måste jag bara tillägga att en av de små söta killarna i 1b där jag praoade såg exakt ut som en liten fezbebis ! :'D

sååå söt ! ^^


på bussen hem satt jag med mayas storasyster emma. vi samtalade om dåliga låttexter.. hahahha ! x)

Sanna Nielsen – Empty Room

lyssna på texten ! :o typ , "men mitt liv fortsätter.. precis som  måååånen ! " liksom wtf ?! >.<

aja, nu ska jag ta mig lite fil och müsli och sätta på nån film innan packningen börjar :)

Kommentarer
Postat av: linnea

hahahaha konstig text! <3

2011-02-09 @ 18:15:20
Postat av: Elsa

elr hur ! ^^ <3

2011-02-09 @ 18:22:10
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback