onsdag !


så aah, det är ju typ min speciella dag då då (a' det var en liten fis i sjuan som fjäskade till det lite och gjorde ett evengemang till min ära, men det är väl bara ett plus för min del ? (: folk har börjat erbjuda sig till att köpa vad jag än vill ha i skolcafét osv. det är ju ganska chill om man säger så.. eftersom att det är enda dagen i veckan som vår lunch ligger så sent på dagen. det ändå jobbiga är att småsexorna kommer på språk idag så cafét kommer vara bokstavligen fullproppat, men det får inte förstöra min underbara dag ! (': får la trängas om jag måste.. *fniss*


dresscode + fail smile'


nu tänkte jag gå ner och ta mig lite flingor och mjölk, och sen bär det av in mot stan och skolan.

Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag

tjing ! ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback