" mornin' ! "

vaknade tidigt och var hur pigg som helst. som valigt då, den första dan av skolan efter ett lov.. imorgon däremot, kommer jag troligtvis ligga och waina över att jag vill ha minst två timmar till under täcket, men det kan vi ju ta när det händer .. (:

aah men asså typ, mitt fejs ville inte fasta.. inte så coolt nej.. :/


dagen ser ut som så här att vi börjar med teknik med vår supersöta tekniklärare hamid, för övrigt har han typ blått hår. lite gulligt så där. sen har vi språk. jag kommer nog få tillbaka mitt prov om jag tror rätt, och jag blev faktiskt nöjd med resultatet.. VG, liksom, inte så dåligt för att va jag ;)
sen är det lunch. min mage har bråkat lite med mig i några dagar så får se hur mycket jag äter.. :I efter det har vi arbetslagstid och sen hemkunskap. har för mig att vi ska laga köttfärsås där eller vad det nu var.. skitsamma >.<

trumpetlektion har jag också. har inte hunnit öva så mycket men det ska nog gå bra.. (:

aja, ska ta mig en liten frukost nu och sen bär det av med bussen till skolan. ska verkligen bli kul att träffa alla igen. har saknat så otroligt många så otroligt mycket ! :(

Lars Winnerbäck – Kom änglar

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback