morgonens:

har haft fullt upp hela morgonen med att plocka upp grejer ifrån golvet, men det är inte riktigt klart än. dessvärrre hinner jag inte mer och måste äta frukost.

sen blev det bestämt igårkväll att ännu en grabb kommer hit imorgon. noah heter han. säg hej noah. hej noah. (y'

jag tänkte också visa er en liten grej jag hittade nere i förådet, som jag tyckte skulle passa perfekt i mitt fönster. en gammal kandelaber. jag fick ta upp den till mitt rum på förutsättning att jag inte tände den.. sa mamma. jag har bara tillåtelse att tända värmeljus, men jag nöjder mig gott med det. har ändå ganska många värmeljus.. (:

ganska snygg va ? ;)

 

och så dagens jag-bild.. najs bajs


är jättehungrig nu så måste verkligen gå ner och ta mig nåt snabbt innan tåget går. ja, jag tänker ta tåget. det blir perfekt när jag ska vara hos tandläkaren halv nio, så slipper jag vänta lika länge som jag skulle fått gjort med buss.. (y'

Mazzy Star – Into Dust

/elsa ♥


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback