lite bråttom

så hinner inte ladda upp nån bild..

nyss sprutade jag på mig lite parfym (oj va intressant). men asså titta här, igår, så glömde jag det ! :o för första gången i mitt liv så glömde jag att spruta på parfym, så jag gick runt hela dagen i skolan och kände mig typ inte färdig än.. x) bara för att jag är jag (a'

idag ska jag hem snabbt efter skolan, och sen åker jag och julia in lite senare för att träffa ludde och noah. jupp, julia ska också med ! (: sen vid sex tänkte vi gå på rockkarusellen som några i min klass ska spela på, och sen ska vi gå på ungdomsmöte i pingskyrkan med filip. förhoppningsvis blir det någon timme kaj sen, om jag eller julia kan fixa skjuts hem på nått set, men annars får vi ta tåget hem klockan åtta.. (:

måste rusa !

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback