like wohoho

okej, detta är seriöst inget stort. men jag är överlycklig. en fräsch citrusdoft ifrån främmande länder.. kan det bli bättre ? :D det bästa är nästan att märket är så litet i sverige så att det typ inte märks, och den nyssutkommna parfymen har inte kommit till svenska butiker än.. (':


den är perfekt för mysiga sommarkvällar i sommarklänning..

och förlåt för att jag gjort så stor grej av det, men jag typ älskar parfym.. höhö. det har till exempel min familj fått gå igenom på semestern, när jag kom varje morgon och luktade olika.. pappa lärde sig alla mina olika parfymers namn och brukade gissa vilken jag hade på mig varje morgon då jag kom ner till frukost.. hiihih ^^

tänk vad underbart att ha råd att köpa hur många goda parfymer som helst ! ^^

skitsamma.. jag antar att den enda som bryr sig om det här är jag.. haha ! >.<

Marina And The Diamonds – I Am Not A Robot

godnatt säger jag iallafall..

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback