kyrkan, here I come !

ska snart åka till kyrkan, fast först ska jag äta. mannagrynsgröt. asså shit va gott det är. bästa gröten. förutom tomtegröt. hihih (a'

jag sov gott och drömde sådär, ni vet, så man inte riktigt kan komma på om det man var med om i drömmen var dröm eller verkligenhet.. lite mysko sådär (: julia komme också till kyrkan, och efteråt ska jag och mamma åka förbi målaraffären och be om råd för tapetseringen av tidningspapper som ska ske inom en snar framtid. kan knappt vänta ! ^^

annars blir väl dagen bara till att städa och skita på min matteinlämning som jag får allvarligt damp på, bara så ni vet.. >.< sen måste jag klippa naglarna också.. de börjar bli ganska långa :|


The Real Group – A Lifetime Takes A Lifetime To...

↑ och ja, jag vet att jag la ut samma låt för bara några dagar sen, men det är den jag lyssnar på just nu och det känns som men sån dag, där man ska lyssna på den.. x) man blir typ glad, av den.. eller nåt.. (:

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback