kvällens miniplaner

nu tänkte jag snabbt svara på frågorna till frågestund, eftersom att jag redan idag fick en frågan om när jag skulle avsluta den.. ^^ sen hoppar jag in i duschen, dock en snabbis ikväll, eftersom att jag igårkväll duschade i minst 20 minuter, och det var inte så uppskattad från varken pappas eller mammas sida.. höhhö. efter det sätter jag mig i pyamas och myser ner mig i sängen, tillsammans med den äckliga matteuppgiften som troligtvis kommer förstöra den mysiga stämningen..


Queen – The Show Must Go On

↑ passar bra till bilden tycker jag.. bilden är btw ifrån fredags då jag var och kollade på en deltävling från rockkarusellen.

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback