konstigt..

det är så himla mysko hur man kan ändra humör så snabbt so jag kan. ena stunden var jag superglad, men nu vet jag inte vad jag är. typ arg eller nåt. jag vet inte. kan inte riktigt känna det själv. för det mesta känst det bara tomt liksom. jag vet inte vad jag känner. och då är det ju lite svårt att veta vad man känner.. >.<

lite sorgligt att det regnar nu också, men när man tänker efter så är det ju otroligt mycket bättre än snö ! helt klart ^^


plus att planerna för imorrn blev inställda. suck.

Jason Mraz – Details in the Fabric

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Är dom inställda ? :(

2011-02-08 @ 07:08:12
Postat av: Elsa

neeeeej :'D

2011-02-08 @ 19:18:14
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback