kämpar på..

sitter fortfarande och kämpar med den fördömda svenskan .. -.- om ungefär två timmar ska jag snabbt gå till verstan och städa där, sen blir det att plocka upp lite snabbt på mitt rum innan gästerna kommer. ja ni hörde rätt. gäster. vi ska ha knytkalas. hahah hade inte jag nån aning om ! >.<

sen har jag och mamma pratat lite om systemkamera, och vi är väldigt nära en underbar lösning nu ! :D det är bara att få med pappa på noterna, sen kan vi åka till onoff och inköpa min älskling ! (':

nylig bild.. svenska är inte det roligaste liksom.. höhöh


saknar min lilla söta sigrid också, och förhoppningsvis kommer hon och hennes mamma, samt bella, hit redan nästa helg och hälsar på oss ! ^^

Jaerv – Mormors Önskevals

och troligtvis blir det att fixa med tidningsväggen nu i veckan, typ måndag eller tisdag ? (:

/elsa ♥



Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan inte du börja videoblogga? :DDD<3333 din blogg äger! :D

2011-02-05 @ 15:58:10
Postat av: Elsa

jo det kan jag nog kanske försöka med.. :) tack så jättemycket ! <3

2011-02-05 @ 17:35:17
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback