kallt !

usch jag fryser. sitter i morgonrock och fingervantar.. kallt som sagt.

vi kom nyss hem ifrån vara och konserten. det var fan bra. riktigt bra faktiskt. det blev två extranummer haha ! >.<

The Real Group – A Lifetime Takes A Lifetime To...

just nu sitter jag på mitt stökiga (-.-) rum och myser rumpan av mig. har tänd rökelse, bland annat en ny som jag köpte på furtenventura.  "green apple" heter den.. passar ju mig ! ;)


senare ikväll eller kanske imorgonbitti kommer den (för vissa av er, typ linnea.....) den efterlängtade bildbomben ifrån kanarieöarna. eftersom att det är ganska stora filer det handlar om (eftersom att bilderna är tagna med min systemkamera) så tar det lite tid att ladda upp och aah.. ni fattar typ själva >.<

imorgon taggar jag att träffa lilla luddis och stora starka filip J, som jag faktiskt träffade redan idag på stan efter att jag klippt mig.. (: faktiskt så vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men det kommer säkert bli superkul ! ^^

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

thahah men det är ju bara för att jag är jag :) <3

2011-02-20 @ 15:24:15
Postat av: Elsa

du är ju det.. :) <3

2011-02-20 @ 16:23:51
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback