I'm back

har haft fullt upp hela dagen med gossarna, och där är anledningen till min underbart sega uppdateringen. vi har kollat på film och bara haft kul på mitt rum. de åkte för bara typ tjugo minuter sen, men det gör inte mig nånting. desto längre det roliga varar, desto bättre ! (:

fick tyvärr inte så mycket kort, varken ludwig eller noah var särskilt sugna på det.. suck. men som sagt så hade vi massa annat skoj, bland annat noah som till 90 % var den hippieaste människan jag träffat.. typ >.<

nu har jag iallafall myst ner mig ordentligt på min säng med en kopp honungsvatten (och inte vilken kopp som helst, utan rogers renkopp!). den enda belysningen jag har är värmeljus. kan det bli mysigare ? (':


Stacey Kent – Les Eaux De Mars


typ som jag då.. fast med te och utan filt.. höhö ^^

ska slänga in ett snabbt inlägg till månadslistan och sen ta och lägga mig.. gött (y'

/elsa ♥


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback