Ich weiß nicht, warum ich so cool bin. Lassen Sie uns halten es ein Geheimnis.

har övat och övat och övat. kändes bara dags att mata in de där fördömda noterna.. fast visst, när man fattat hur det ska gå så blir det ganska roligt, och man kan lägga energin på drillningar osv.. här är stycket jag dras med:

Friedemann Immer – Telemann: Trumpet Concerto in D - 1. Adagio


imorgon är det måndag. skola. trumpetlektion. sen blir det att plugga massor och massor av matte. suck.

det bästa med morgondagen är iallafall att återse min underbara bästa kompis hanna igen. det var så himla längesen nu eftersom att det vart prao, sportlov osv. hon har ju också opererat sig, och det är anledningen till att hon inte vart i skolan den senaste veckan. så det ska verkligen bli jättegött att träffa på sötnosen igen ! ♥

nu blir det att göra iordning sig för kvällen och sen lägga mig och läsa min lilla bok ^^ inatt kommer jag att drömma om sena sommarkvällar i månljuset i stan och massor av sol och bad :'3

puss och kram !

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback