hos hanna !

har precis kommit hem ifrån skolan. dagen började rätt piss hahaha ! känns lite bättre nu men jag gruvar mig fortfarande för ikväll.. men vi sparar dom problemen tills senare (:

här kommer lite bilder ifrån gympalektionen.. för en gångs skull var det en någorlunda rolig lektion, och för en gångs skull hade jag glömt mina gympakläder.. (sa ju att min dag va piss ! >.<)





bilderna kanske blev lite ihoptryckta.. men skitsamma ! :D

elin vill ha datorn nu, så jag låter henne ^^ skriver mer sen när jag kommer hem, men det blir inte förrens vid halv tio kanske ^^ ska ju på musikal med musikklasserna 8-9.

förlåt för seg uppdatering, men it is what it is and it is what it is ! ^^

puss på er ! ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

aah 21 nu då ;D<3

2011-02-03 @ 17:58:21
Postat av: Elsa

du har ju inget liv haha ! xd <3

2011-02-03 @ 22:45:35
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback