hörde jag solsemester ? :D

ja för det gjorde jag ! det här blir sista inlägget på svensk mark antar jag, men jag är säker på att jag skyndar mig att blogga så fort vi kommit fram och fixat internet osv.

ska bli riktigt gött att komma iväg och möta solen en vecka.. har packat ner mina solbrillor och klackskorna, plus massa klänningar ! man får ju passa på ;)


liten bild på söta yaya ^^ jag sitter liksom osminkad i morgonrock och glasögon så en bild på mig skulle ju liksom inte gå för sig ! >.<

sen kom jag på det att.. jag har tappat bort en av mina parfymer ! D: den jag hade hela tiden i sommars + i höstas, men som jag slutade använta till vintern när den luktade för sommringt.. och nu är den borta.. suck. aja, jag får nöja mig med mina tre billiga H&M-parfymer på resan, passar ju lika bra nu när så många har dom så man knappt vill använda dom själv ^^ jag känner liksom minst fyra stycken som har en av dom x)

The Sweptaways – Tjörn

tänker alltid på sigrid när jag lyssnar på den ! ^^ kanske har något med att göra att det var just sigrid som visade den för mig ^^ hoppas på att träffa lilla sigge pigge snart, känns som att det var alldeles för länge sen ! sist var här, (dock är bilden flera år gammal).

gonatt med er, önska mig lycka till på resan ! ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Lycka till på resan! :)

2011-02-10 @ 07:33:57
Postat av: elin

var ska du ?? :D hur länge ?

2011-02-10 @ 18:52:59
Postat av: Elsa

tack luddispluttis ! :D



elin: en ö som heter fuerteventura ! :D

2011-02-11 @ 11:10:14
Postat av: elin

fAn VA AVUNDSJUK JAG BLIIIIIR !

Kanarieörna va? ;D

i

2011-02-11 @ 12:07:11
Postat av: Elsa

ja elin, det är väldigt varmt.. :P

2011-02-11 @ 18:15:08
Postat av: Sigrid

Vi MÅSTE ses snart, seriöst! :o

2011-02-13 @ 10:13:05
Postat av: Elsa

jaa ! :o kom till mig när vi kommer hem !

2011-02-13 @ 10:22:31

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback