"honey, I'm home!"

aah, jag kom nyss hem. dagen har gått rätt fort, men jag har haft otroligt ont i magen heeela dagen ! den bubblar och pyser och beter sig inte som jag vill. ska nog ta den till en lydnadskurs eller nåt. typ.

nu har jag som sagt precis kommit hem, och på schemat står det städning, städning, städning.. har tummat med mig själv idag typ 647 gånger (aah, på ett ungefär..), att jag ska städa mitt rum när jag kommer hem. och nu är jag hemma. så jag måste städa mitt rum. suck. nej men jag ska troligtvis få mindreårigt gossbesök imorrn och då kan ju inte rummet se ut hur som helst.. kan ju skrämma iväg pojken.. och det hade ju inte varit vidare coolt.. hähhä

men jag kände mig på lite myshumör så jag bytte om. till pyamas.. (y'


aja, ett tidsinställt inlägg till månadslistan som jag skrev igårkväll kommer om nån timme.. sen är det bara en dag kvar att skriva ! (:

Le Kid – Oh My God

↑ och jag kan inte riktigt sätta fingret på om låten är bra eller dålig.. den är deffenitivt bättre när man inte ser de pinsamma artisterna på scen.. (som enligt mig skulle passat bättre på en cirkus, men alla tycker ju olika..). det enda som fångade min blick var de enorma godisarna.. men ni vet ju hur jag är ;)

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

älskar låten! <3

2011-02-21 @ 18:23:28
Postat av: Elsa

! <3

2011-02-21 @ 18:40:30
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: Ludwig

Du får sluta säga att jag är liten jag blir ledsen serriöst du är inte så mycket större.

2011-02-21 @ 21:02:04
Postat av: Elsa

naaw söta lilla luddis, jag tycker ju om dig precis som du är, även fast du är typ, va e de, kanske runt typ tio månader yngre.. ^^

2011-02-21 @ 22:08:29
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback