hemresa,

aah, den sker om typ två timmar. NOOOOOOOOOOOO. jag vill inte. det är kallt hemma. typ -17. buhuhuhuuhuhuhuhuh

igårkväll åt vi på en väldigt dyr och fin restaurang precis vid stranden, så man hade jättefiin havsutsikt o man satt ute som vi gjorde. efterrätten åt vi på stället med den flörtige servitrisen, vilken jag faktiskt fick en kram + puss på kinden av ;) sen gjorde jag misstaget att skynda mig hem med erik för att inte behöva gå själv, så jag missade att säga hejdå :( det var inte så coolt..

som sagt kollade jag på film, i rymden finns inga känslor. den var riktigt söt faktiskt, även om jag inte brukar tycka om svenska filmer ^^

efter att jag packat klart allting så ska jag ner på stranden och aah, gissa vad  ? :P jag och pappa ska bada i saltvattnet för sista gången innan vi åker, så vi sitter med saltvatten i håret på flyget. imorgonbitti när vi vaknar i våra egna sängar hemma i lidköping, då kommer vi kunna skryta med att "för ca 24 timmar sen, så badade vi i havet."


bilder ifrån igårkväll.. höhöh

nästa gång jag bloggar blir det ifrån sverige. suck

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: julia

saknar dig massor! :) <3

2011-02-17 @ 12:21:56
Postat av: Elsa

saknar dig också ! <3

2011-02-18 @ 00:01:06
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback