hemma ifrån skolan,

och min dag har varit rätt så bra. efter det som hände igår har jag bara fått acceptera tanken och efter att den accepteran är gjort så har det faktiskt gått bra .. ^^ eller aah, så bra som det kan gå.. liksom, varför lägga energi och tankar på någon som inte ens ser en ? ;)

dock failade jag med engelskaglosorna, men istället gick tyskaprovet riktigt bra ! (: hoppas på ett VG iallafall ^^

på musiken övade vi först vår acapellalåt och sedan hade vi uppspel med de andra grupperna. tänker inte berätta vad det var för några låtar, det blir en överaskning till vårkonserten vi ska ha. men jag lovar er, det kommer bli nått allra extra ! (:

plus att jag städade lite snabbt i mitt skåp innan lunchen. ska ju vara borta ifrån skolan i två veckor nu (prao/sportlov), så det kändes ganska rätt att ha städat så jag kommer tillbaka till ett rent och snyggt skåp !


vi fick sluta lite tidigare och det var ju nästan lite tur, för då hann jag skynda mig förbi musikskolan för att hämta min trumpet. hade ju egentligen trumpetlektion igår, men jag glömde helt bort det ! :o

joar var gullig och hängde med mig, och vi hade en mysig promenad längst med lidan ^^

Oren Lavie – A Dance 'Round The Memory Tree


ser ni där, gräsmattan precis vid slutet av bron? där satt jag i somras med hanna och robert.. det känns väldigt långt bort faktiskt :(


(klicka på bilderna för förstoring..)

eftermiddagen kommer nog att spenderas med att skriva ikapp några inlägg till månadslistan, så ni kan ju hålla utkik efter några tidsinställda inlägg om ni skrollar ner, eller så är det bara att kolla i arkivet för det abstrakta.. (:

förhoppningsvis åker jag in till stan ikväll också, om mamma orkar köra. men mer om det senare isåfall (:

/elsa ♥


Kommentarer
Postat av: Andreas

snygga bilder ;D<3

2011-02-04 @ 16:51:53
Postat av: Elsa

haha tack xd <3

2011-02-04 @ 16:56:42
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback