härlig kväll med härligt folk !

kaj och growl har stått på schemat.. inte riktigt min grej med hård rock och liknande, men för att vara sån stil så var det rätt bra ! (: vi lyssnade väl på ett par grupper, inte riktigt alla.. ^^ sist av allt spelade ett band som hette kick the bucket. det speciella med detta var att bandmedlemarna faktiskt var dels ifrån min klass.. olle, erik och filip. fortfarande så är det inte alls min musiksmak med de var riktigt duktiga tyckte jag ! (:

erik, olle, filip


linnea, lisa


lisa

 

tom (+ hans kompisar som jag inte kan namnet på..)

 

sara, kristina, agnes, filip J, noah, julia


noah, jag

 

dock så glömde jag min gråa tröja på en stol på kaj.. när jag kom hem ringde jag runt till massor med folk med förhoppningar om att de fortfarande var kva rpå kaj, men alla hade åkt hem och min tröja var lämnad kvar att dö. då kommer söta ludwig till undersättning och är så himla snäll att han fixar det på typ fem minuter ! han måste va en superhjälte eller nån (':

senare ikväll: frågestunden startar.. ska bli spännande ! ^^

jag föredrar sånthär att hoppa till:

Name The Pet – Sunshine

bättre än growl (y'

/elsa ♥





Kommentarer
Postat av: lisa bjöööörn

elsa det är ju jag! :D

2011-02-27 @ 02:42:50
Postat av: Elsa

man ja vet ! :D

2011-02-27 @ 09:33:52
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback