försöker städa..

fast aah, de går ju inte så bra >.< måste egentligen städat klart till halv två då jag och mamma ska åka in till stan. gissa vad jag ska göra ? :D jo, vi har faktiskt beställt en tid hos frissören.. hih ^^ var vääääääldigt länge sen jag klippte mig, typ två år :s sist var i sexan när jag var hos sigrid på tjörn.. då klippte jag så kort att jag hade stubb i nacken, och efter det har jag bara låtit det växa. var onöjd med frisyren ett tag så jag började ha tofs HELA tiden, och sen fick jag ne mössa när jag fyllde år osv osv. aah ni kan ju historien ;)


en jättefin osminkad egobild.. "that's soooo eeeellsaaaaa (in the future I can see..)"

minns ni det programmet ? :D hahah, kom ihåg det när jag och pappa satt bänkade framför hanna montana.. så bra är jag (y'

det finns lite planer inför kvällen också, men det är inte säkert hur det blir än.. mer om det senare helt enkelt ! (:

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

du vet redan detta men du är så brun!!! :) <3

2011-02-18 @ 16:22:24
Postat av: Elsa

hähä, fast nee (y' <3

2011-02-18 @ 17:29:21
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: linnea :)

fast jooo, du kommer vara omringad av massa marschmallows ! ;d <3

2011-02-18 @ 19:23:16
Postat av: Elsa

woho ! :D <3

2011-02-18 @ 22:17:41
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback