for the first time in my life

har jag ett hål i tänderna. wow. asså, jag finner inte ord. jag blev stum (eller aah, typ..) i tandläkarstolen, när jag fick beskedet.. man typ, "noooooooooooo". inte coolt.

jag kom tillbaka till skolan typ nästan exakt när gympaidrotten var slut. det var chill att inte ta med gympakläder. slipper ta med de på torsdag också för då har vi teori, och på torsdag nästa vecka har vi bad. chill.

eftersom att jag jobbade så hårt på matten, kom jag försent till musiken. eller aah, jag glömde tiden.. men det är typ samma sak.. ;) och på musiken bestämdes det att jag ska spela trummor. HAHA. trummor + elsa = kaos. men det ska nog gå bra, tillslut..

på NOn skärde läraren upp en liten skogsmus i cam, så vi såg allt på storbild. det var.. lärorikt.. typ. och ganska vidrigt också >.<


där är jag. nyss. ni kanske undrar vart grabbarna är. jo, de stannade kvar i stan en stund för de skulle typ fixa massa skit. typ. så jag måste ta en buss in sen vid fyra och hämta upp dom, så tar vi bussen/tåget hem igen sen. lite jobbigt så men det ska nog gå bra.. gossarna är ju liksom stadsbor och inte så vana vid att ta sig runt med buss ut till småbyar ute på landet, så jag tänkte guidea dom lite (:

Feeder – Feeling A Moment

nu ska jag ringa några snabba samtal och sen ta mig en macka eller nåt ^^ är lite smått hungrig.. D:

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

VÄGGEN! :D<3

2011-02-22 @ 17:47:18
Postat av: Elsa

väggen (': <3

2011-02-22 @ 21:01:31
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback