en lat cambild


jupp.. tro det eller ej. för första gången sen jag köpte systemkameran så har jag varit så lat att jag nöjd mig med camen.. men suck ! >.< som ni ser är jag nyduschad.. satte mig lite i bastun efter snabbduschen också. har inte satt min fot i den bastun sen några år tillbaka men jag uppskattade verkligen lugnet som flög omkring i luften därinne. nån gång skulle det vara roligt med en bastukväll för tjejerna i klassen.. men det kanske är lite överskattat att tro att man skulle kunna tränga in 12 pers i det pyttelilla rummet. eller ah, vad vet jag ? ;)

jag håller tummarna för att jag inte är lika trött imorgon som jag var idag. det var verkligen hemskt och jag hatar att vakna och vilja somna om ! D:

imorgon ska jag också gå förbi skomakaren innan trumpetlektionen och hämta ut min väska som vart på lagning. den gick sönder i höstas men varken jag eller mamma har orkat lämna in den förrens för några veckor sen då mamma bestämt tog med den jätteunderbara skinnväskan in till stan ! (: det blir som sagt mitt uppdrag att hämta den, klar för användning. det taggar jag ! :D

Me And My Army – The Only One

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

bastukväll ! :)<3

2011-02-24 @ 14:45:13
Postat av: Elsa

woho ! :d <3

2011-02-24 @ 14:49:17

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback