drar iväg nu..

.. i vår fagra volvo ! känns gött att den snart ska skrotas då vi köpt en ny bil som kommer kanske redan nästa vecka ! (: det blir spännande.. ^^

och jag måste bara påpeka hur scchuuukkt kallt det är här. asså man dör. seriöst. mina fingrar är stela av kyla fast jag sitter inomhus liksom ?! D: usch och blä :(


lite kladd jag ritat på resan... tror detta kommer ifrån stranden faktiskt. och ja, jag är duktig. inga hästar här inte.. (y'

Jason Mraz – Details in the Fabric

"hang on, help is on it's way."

hadé gött, återkommer ikväll ! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

linnea taggar en bildbomb? (a'



seriöst jag looooooovar jag är ditt största fan! hahah min idol för fan! <3

2011-02-18 @ 19:24:36
Postat av: Elsa

haha ! :D jodå det kommer (: <3

2011-02-18 @ 22:17:29
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback