dagens äventyr:

sen jag skrev sist har jag hunnit byta om säkert två, tre gånger, stött på en sliskig trädgårdsarbetare, stött på hundratals sliskiga spanjorer i speedos, kommit ännu några kapitel i den troligtvis mest mesiga roman jag läst, badat i iskallt (men ändå rätt behagligt) saltvatten, fått en knappt märkbar (men ändå märkbar) bikinilinje, ätit glass, hittat en jätterolig palm som såg ut som en annanas, fått skavsår från klackskorna.. osv osv. det händer verkligen sjukt mycket här ! (:

snart ska jag gå upp till den delen av staden där det inte kryllar av hotellägenheter, på jakt efter en brevlåda.. har ett litet vykort jag måste lägga på brevlådan så snabbt som möjligt ! (: efter det blir det nog en träff med reseledaren här i hotellobbyn för att prata lite om det där med att rida lite. sen väntar kvällsmat och det blir spännande att se vart vi äter ikväll ^^


stranden

 


fanta strawberry.. har aldrig sett den i sverige, men riktigt god var den iallafall ! (:



hoppig bild på mig inne i lägenheten.. stackars de som bor under mig ! >.<

 

aja, nu ska jag dra mig.. ni får ha en fortsatt trevlig kväll i kalla, myyysiga sverige.. hahah :D

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Jonathan Kingen :D

hej Elsa, har du det bra? :D



du kan du ta med en sån burk till mig, jag samlar på burka jag lovar. :D

2011-02-11 @ 20:30:44
Postat av: Simon Fransila

Kul elsa, fantan ser verkligen god ut

2011-02-12 @ 12:01:35
URL: http://simonlovedrama.blogg.se/
Postat av: Elsa

jonthe: kan se om jag kommer ihåg det ! (:



simon: haha :D aah, fast min bror tyckte inte alls om den :/

2011-02-12 @ 13:54:51
Postat av: hanna älskling

En burk till mig med ! :O Hahaha, kolla den tjocka tanten ! x)

2011-02-12 @ 14:30:54
Postat av: Jonathan Kingen :D

nice Elsa, :D

2011-02-12 @ 23:16:23
Postat av: Elsa

hahhaha :D hanna lägger alltid märke till tjockisar <3

2011-02-13 @ 10:23:11

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback