dag på stan = dålig uppdatering.

kom faktiskt inte hem förrens för typ en timme sen, så ni fattar ju att jag inte hunnit blogga så mycket haha ! x)

btw så försov jag mig imorse igen.. precis som igår -.-' får verkligen hoppas på att det inte blir som en dålig vana nu ! får se till att fixa högre alarmvolym och bara hålla tummarna ! ^^

och jag tänkte på det idag.. alla småbarnen på min praoplats går verkligen runt i mjukisbyxor ! :o nu skojar jag inte asså, ärligt, verkligen alla gör det ! x) helt jättesjukt >.<


↑ min fot + en liten gullig tjejs rumpa (y' här satt vi också uppe på "repen" som vi kallade det när jag gick på skolan.. (:


och så fick jag ett litet nostalgiskt ögonblick när jag upptäckte käpphästarna som jag flitigt lekt med på kvällsfritids när jag var liten.. men mogen som jag är tittade jag bara. höhöhöh

och just nu i denna stund fick jag reda på att jag fått VG på tyskaprovet ! känns rätt gött iallafall ;)

iallafall.. när dagen på skolan var slut så satte jag mig på stadsbussen mot stan med ingen som helst aning om vad jag skulle göra.. det enda jag visste var att jag kanske bestämt träff med någon och att jag kanske skulle bli uppringd av nån annan som också ville träffa mig.. eller aah, ni fattar typ >.<

karl långis skulle jag träffa på torget (kaaanske) men när jag åkte förbi i bussen såg jag honom inte, så jag antog bara att jag missförstått efter vårt snabba samtal igår. därför satte jag mig i min ensamhet och inväntade ett samtal ifrån luddeplutt.. plötsligt kom karl in genom dörrarna och undrade vad jag i hellskotta gjorde där, och inte på torget ! x) hahahh så jag hängde med honom och väntade medans han klippte sig, och sen gick vi tillsammans till åhléns och mötte upp ludde och noah som tillslut hade ringt mig efter att ha skrivit massa sms om att de inte orkade.. hmm ?

vi gick först in på stadium och sen stack vi för att söka upp ett café att sätta oss på.. på vägen till ett café träffade vi på hanna och emelie som också ville fika... vi satte oss på söderströms. karl tog en chokladboll för 16 spänn.. (!!!), jag tog en semla och hanna, emelie, noah och ludde valde att ta maränger för bara 8kr/styck ! :o billigt om man jämför med chokladbollen som liksom var typ tre gånger mindre >.<

vi lämnade fiket och rörde oss runt runt runt på stan och bara glodde i massa affärer.. till slut delade vi på oss.. emelie stack till apoteket, karl mötte upp en annan kompis och vi resterande drog oss hem till hanna. på vägen dit lyckades jag och hanna driva skiten ur småpojkarna :D ska nog inte gå in mer på det men grymt kul va det ! ^^

vi chillade mest på hannas rum innan det var dags för mig att sticka så jag skulle hinna med den senaste bussen hem. plutten + noah hängde gulligt med mig till busskuren och gjorde mig sällskap :') bussjävlen var försenad men bara för att gossarna var villiga att frysa för mig så var det inte så illa ;)

nu känner jag att det blev lite mycke text, så får väl avsluta typ här.. x) återkommer senare istället (y'

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Det var inte ett kul skämt ! :(

2011-02-08 @ 20:46:02
Postat av: Elsa

joohoo :D

2011-02-08 @ 21:46:18
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback