Dag 30 - ett sista ögonblick.

om jag skulle dö. den allra sista känslan jag vill känna innan jag slocknar är nog glädje. bara glädje. jag vill känna mig så älskad att det svämmar över och värmer upp mig. sen ska det vara ljust. typ vitt. och lugnt. och ingen ska gråta. jag vill inte lämna livet med några olösta problem, utan jag ska ha rett upp grejer med folk som jag helst av allt inte hade velat pratat med om jag visste att jag skulle levat. jag vill ha massa blommor överallt och så vill jag se mina kompisar le. inte gråta. gråta får man göra på begravningen (y'

Sam Tsui – If I Die Young (originally performed by The Band Perry)


och detta var också det sista inlägget till månadslistan. tro det eller ej.. och nu ska jag sova (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback