Dag 26 - i min necessär.

tråkigt nog så har inte jag nån necessär.. >.< men eftersom att jag ut och resa inom några dagar bara (!!!) så kan jag ju visa er vad jag ska ha med mig typ.. (: ni kan väl se det som grejer jag är i behov av under 7 dagar.. typ :]

och sen så är jag ju så lyckligt lottad att jag köpte en systemkamera igår, så ja, jag har lekt mästerfotograf hela eftermiddan.. :p



↑ vi börjar med det praktiska.. linser, linsvätska, pincett, nagelfil, ansiktkrämer, deo.. bla bla bla..



↑ vi fortsätter med ännu mer praktiskt.. snoddar, tandborste, borste.. osv osv.



↑ och nu till det mest viktiga. smink, smycken, parfymer.. "variation", det är mitt måtto ! (: kort och bra >.<

och jaa.. man kan väl säga att jag har ett problem mindre nu. tack vare månadslistan har jag redan packat min såklallat "necessär". en vanlig blå tygpåse jag bara tar fram när jag ska sova borta.. ^^ fast nästa problem är typ dubbelt så stort.. :s vad ska jag ta med mig för kläder ?! >.<

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback