Dag 24 - det här får mig att gråta.

huuum...

minnen, deppig musik, sorgliga filmer, känslosamma bilder.. sen har jag en tindens av att börja storgrina när jag bråkar med nån samtidigt som jag är enorm trött och tillplattad.

asså det är verkligen ett svårt ämne det här.. ^^ så jag kan väl helt enkelt dela med mig av lite skit..

depp.

när man är på dåligt humör tar den musiken sönder en, men när man är på bra humör kan man skratta åt hur otroligt sorgliga låtarna faktiskt är ! >.< det borde vara förbjudet att skriva sånna låtar x)















och nu får ni inte tro att direkt när jag ser en sånhär bild så börjar jag rågrina ! x) ne asså om man är deppig så plågar man sig själv liksom med att titta på bilder och lyssna på musik.. det är ju så ^^ och sen tillslut orkar man inte plågas mer och då lägger man av :)

och som gengäld för deppbomben så lägger jag ut denhär också.. (bara för att den är så söt ^^) :


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback