Dag 23 - den här månaden.

februari.

ja, månaden började ju inte riktigt med något glädjeskutt, men jag klagar inte :)

på söndag är det samernas nationaldag.. det ska nog inte firas på nåt särskilt sett förut att jag lär pilla på min samiska renskinnsväska lite extra mycket d:


sen är det ju prao nästa vecka.. själv ska jag praoa på min gamla skola i råda. fick reda på igår att det blir en etta jag ska praoa i. 1b skulle jag tro.. klassen i röda stugan (: veckan efter nästa vecka (alltså om en vecka), är det sportlov. mamma är sugen på att åka på solsemester, men jag vet inte riiktigt hur det blir med den saken :P skulle ju vara kul att åka nånstans men det skulle nog vara rätt gött att stanna hemma och bara vila upp mig lite ^^

den 14:e februari är det också alla hjärtans dag. den kommer la se ut som nåt i stil med..:

 

nu var bara det en ren gissning men ändå.. (: bättre än så blir det iallfall inte ! >.< och kyckling är rätt gott (:

 

den 16:e fabruari har julia namnsdag, och jag säger grattis nu eftersom att jag troligtvis kommer glömma av det då.. höhöh .

 

GRATTIS JULIA ! :D


resten av månaden blir väl som vanligt typ. hårdkörning för vårkonserten och massa av plugg. har en matteinlämning som ska in v.8. lagom roligt..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Andreas

typ.... random bild? xD<3

2011-02-04 @ 16:47:42
Postat av: Andreas

wiiie:D

2011-02-04 @ 16:48:28
Postat av: Elsa

aah jo :D <3

2011-02-04 @ 16:57:03
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: julia

nawis tack! :) <3

2011-02-04 @ 20:03:11
Postat av: Elsa

hihih ^^ <3

2011-02-04 @ 20:06:34
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback