Dag 20 - det här vill jag göra innan jag dör.

innan jag dör vill jag vara med om äventyr. jag vill fullfölja mina drömmar. jag vill gifta mig. stort kyrkbröllop. skaffa barn. jag vill göra nåt annorlunda och random. typ rida på elefanter. eller ta hand om en föräldralös apa. åka genom usa, från kust till kust. resa ut i rymden vore häftigt också... eller åtminstonde flyga luftballong eller åka helikopter. vandra inkaleden verkar ganska häftigt också.. eller bara åka till ett riktigt coolt land med mycket kultur ! ^^

sova under bar himmel med nån jag tycker om ! verkar inte det mysigt ? ;)

fira nyår i nån enorm storstad.. typ new york eller nåt :D uppleva midnattssolen i norraste norr. se en musikal på broadway. åka på ridsemester (igen). köpa hund.

det finns så otroligt mycket man vill göra, men kankse inte kommer.. ^^ men nåt jag faktiskt ska göra, det är att bungy jumpa !

 

btw så finns videoklippet, som skulle kommit upp igår, på bloggen nu. bara att skrolla ner tills ni ser det ! (:



Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback