besöksrekord igår ! :D

igår hade jag faktiskt besöksrekord på bloggen. har aldrig nånsin haft så många besökare som jag hade igår ! ^^ 66 stycken var det närmare exakt (':

sen vill jag bara klarlägga det lite om kameran nu innan nåt annat, efter som att jag fått väldigt många frågor om det i kommentarerna. jag köpte en systemkamera igår på onoff, för er som har missat det.. det är en canon EOS 550D- 18 megapixlar. supermega bra är den och jag är jättenöjd ! (:

nu till annat.. imorse var jag smidig och försov mig lite lagom sådär på första dagen av praoen.. höhö. som tur var kom jag på att jag lika väl kunde ta tåget in till stan när jag ändå skulle fått vänta på resecentrum. så riktigt så försenad blev jag inte, fast jag försov mig över en halvtimme. jag praoar som sagt på råda skola i 1b. eleverna var jättesöta ! ^^ jag fick förhöra några på deras svenskaläxa. de läste grejer för mig ur en läsbok. typ, lena metar. mor är rar. ja, ni fattar >.<

efter lunch var jag först ute på en jättelång rast med pluttarna. småkillarna lekte bollta, men istället för en vanligt tennisboll så använde de sig av en lite gul plastspade ? visst har de livlig fantasi alltid x)

sen hängde jag med halva klassen och hade "musik" med stefan. eller aah, musik och musik. han satte på en videofilm med mora träsk, så fick alla barnen stå framför TVn på mattan och försöka sjunga med och göra rörelser till... kreativt det också (: stefan var faktiskt väldigt lik min engelskalärare, fast kanske några år yngre.. + att han inte spelar golf >.<

skoldagen var slut redan tio i ett, så det var bara för mig att åka ner till dalängen och hämta matteböckerna. men om jag kommer lyckas med matteinlämningen vet jag dock inte O.o jag fick gå ifrån dalängen till resecentrum, och jag valde helt klart fel väg att gå. jag hade en klump i magen hela vägen hem.

resten av dagen lär gå åt till att fota allt möjligt med min älskling, och förhoppningsvis tar jag och städar i mitt rum också. av nån konstig anledning blir det alltid stökigt där ! :o


känner att det blev väldigt mycket info osv.. höhö . nu ska jag iallafall gå ner och ta en macka och kanske sätta på en mesig film ! ^^ ni vet ju hur jag är ;)

Carpark North – Just Human

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

haha jag var inne typ 50 gånger igår xD<3

2011-02-07 @ 19:57:44
Postat av: Elsa

men asså det är unika besökare den kollar på :) du kan va inne och kolla hur många gånger som helst men det räknas som en gång ;)<3

2011-02-07 @ 19:59:42
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: Andreas

nu lagga det igen <.<

2011-02-07 @ 20:02:33
Postat av: Andreas

okej:P coolt :R<3

2011-02-07 @ 20:02:52
Postat av: Elsa

mmh :) <3

2011-02-07 @ 20:05:16
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: Andreas

asså det laggar hela tiden -.-<3

2011-02-07 @ 20:12:08
Postat av: Elsa

vad laggaR ?xd

2011-02-07 @ 21:10:05
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback