äntligen hemma..

och så har jag tid att blogga nu också.. känns som att jag misslyckat totalt det senaste dygnet med att tillfredställa mig själv genom att blogga. för ärligt, jag mår bra av det. och när jag inte hunnit blogga så mycket nu så har jag haft typ, ångest, eller nåt.. eller det går inte riktigt att beskriva.. så vi lämnar det (:


en bild ifrån idag när vi väntade på stadsbussen efter skolan.. carro var väldigt mån om att få med sin matlåda med fisk i.. undrar varför >.<

efter skolan följde jag hanna först hem, och sen stack vi direkt till musikskolan för hon skulle ha pianolektion. jag satt och väntade där i sällskap med joar som väldigt intresserat lyssnade på allt jag hade att säga.. hhööhö

när hannas pianolektion var slut skyndade vi oss iväg för att hinna i tid till gympapasset på friskis & svettis (visst är vi duktiga ? ) som började klockan fyra. när vi kom fram såg vi inte julia (som också skulle va med..) nånstans, och började bli oroliga att hon inte kommit än. så i hissen gjorde vi några misslyckade försök att ringa henne.. men iallafall. när vi kom in på själva verksamheten var inte julia där heller.. hanna tog upp samtalet med hon bakom kassan och frågade om passet vi skulle på, och hon sa; "jo men det är ju inte förrens fyra.". och när vi kollade på klockan så var hon tio i tre ! hahhaha så fail  x)

så vi gick ner först till ungdomsmottagningen och fixade lite grejer och sen satte vi oss på cafét på första våningen med sebbe och simon. hanna tog en dietbar och bjöd mig på en kopp te :')

sen kom julia och vi gick upp och körde gympapasset, som fick mig att känna mig som en tjock allbatros som inte fattar nått haha !  x) plus att avslappningsmusiken i slutet var riktigt deprimerande.. suck

aja, nu ska jag ta mig en liten matbit och sen blir det att ladda upp videoklippet som skulle kommit upp igår, där jag visar mitt hus ! (:

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback