alla hjärtans dag,

och aah, jag firar det inte alls ! x)

fast igår fick jag ett hjärta av grädde på tallriken till efterrätten, av dendär servitrisen som var med på kort här om dagen.. lite gulligt sådär ^^

idag red jag och pappa, och mamma följde med och tog kort. killen som också kallades "the boy", hämtade upp oss på hotellet en timme sent i sin superdammiga och hästluktande bil.. och jag blev förälskad i "the boys" armar. tänk er rödbruna, starka och friska, unga armar med lite utnötta snören på.. jag döööööööööör


aja, igår kväll när vi kom hem efter kvällsmaten lånade jag eriks dator och kollade på film. jag tittade på how to train a dragon, ingen gråtfilm direkt men jättesöt verkligen ! ^^

erik väntar på att få internet nu så jag antar att jag måste sticka.. :( hinner tyärr inte ladda upp mer bilder när jag sitter på hästen men det kommer nog en bildbomb med sånt jag inte lagt upp än när jag kommer hem..

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Jonathan Kingen :D

"ridningen" var inte nice :(

2011-02-15 @ 12:33:25
Postat av: Elsa

vadå lr ? :o

2011-02-15 @ 17:52:08
Postat av: Emma

Vadå utnötta snören på armarna?

2011-02-18 @ 01:07:32
URL: http://hurr-durr.com
Postat av: Elsa

emma... -.- duvet typ flätade band osv, fast lite använda så de ser lite söndriga ut.. jätteåååh ! dregel

2011-02-18 @ 09:21:47
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: Emma

jahaa, typ kompisarmband? Jag trodde du menade att han hade en massa snören längs med armen, från axeln ner mot handen (av någon anledning).. Och det lät väldigt konstigt, men så tänkte jag att du kanske tyckte att det var fint men ah. Okej!

2011-02-19 @ 12:07:04
URL: http://hurr-durr.com
Postat av: Elsa

okej nu fattar jag typ inte hhahhah xd

2011-02-19 @ 15:29:00

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback