alarm, check !

har ändrat volym och signal, och hoppas bara rejält på att jag ska slippa försova mig för en gångs skull och kanske hinna morgonblogga också ! ^^

imorgon blir det nog mest att städa lite på mitt rum och packa inför utlandsresan ! (: det börjar närma sig nu :P kan knappt vänta tills vi landar där ute på den lilla lilla ön mitt i atlanten ! :D kommer bli awsome :')

sen var jag med om en liten incident innan.. helt utan anledning hittade jag inte linslocket till systemkameran och fick totalpanik ! sprang runt i hela huset som en dåre och rotade bland allt möjligt för att hitta det x) mamma hjälpte mig faktiskt att leta lite i slutet, men det var som som hittade det. i min egen säng ! så bra är jag (:


nu taggar jag en sista dag med den söta klassen 1b, och sen bär det av mot fjärran länder ! wooho :'D

ne nu ska jag sussa.. eller aah. försöka. ni vet hur jag är .. x)

Kings Of Convenience – Winning A Battle, Losing The War

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback