22:48 - kvällstankar.

kom nyss hem ifrån en helkväll med musikprofilen. blandade känslor höhö. på hemvägen kom jag äntligen fram till en underbar sak. hur skitigt det än är så har jag mina vänner. alltid mina vänner. jag satt längst bak i bussen och lyssnade på musik med elin, samtidigt som vi kollade ut genom bakrutan och skådade allting som vi åkte ifrån. skövde är en vacker stad faktiskt.

Sam Tsui – Halo

när vi lämnat skövde bakom oss la jag mig i ett hörn med hanna och filip och bara gosade ner mig tillsammans med dom i en enda stor hög. att blunda och låta bussen vagga en. tanken slog mig som så många gånger innan, men nu var den stark. jag kommer att klara det här. med lite kompisar så går allt. två är bättre än en. det är som hanna alltid säger när jag är nere: "jag är som din pojkvän elsa, den enda skillnaden är bara att jag aldrig, aldrig, kommer dumpa dig."

även om det här är svårt för mig, så ska man aldrig titta bakåt. ögonen är satta i fram av en anledning. man ska blicka framåt.



dock tänker jag bli en fågel i nästa liv. bara för enkelhetens skull ..

gonatt ♥





Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback