13.37 !

kvällen kommer bli elit ! överväger att ta med kameran in till stan så jag kan ta lite saftiga bilder på rockkarusellen osv, men jag är inte riktigt säker på om jag orkar släpa på den.. ^^ om någon timme tar jag bussen in till stan igen och möter upp ludwig och noah, och sen vet jag inte riktigt vad vi gör.. kanske går på stan eller drar hem till nån av stadsborna.. :P julias planer ändrades lite så hon droppar nog in senare, eller kanske inte alls :( får se hur det blir med det..


min nya tidnigsvägg (kom på att ni inte sett nån riktig bild av det..) ! jag blev jättenöjd, speciellt eftersom att vi fick med kinesiska också (:


är typ 95 % säker att jag kör igång frågestunden nu i efermiddag, i ett tidsinställt inlägg. sen låter jag den vara öppen över helgen och stänger den väl på typ måndag eller tisdag.. (: ska bli spännande, det pirrar nästan lite i magen (mest eftersom att detta är något heelt nytt för mig, plus att det kan hända att det går åt skogen..) ! ^^

Kings Of Convenience – Homesick

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

väggen är ju helt magiskt snygg! :D <3

2011-02-26 @ 13:42:39
Postat av: Elsa

ja vet ! :D <3

2011-02-26 @ 15:08:28
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback