Walking the road of happiness


Eftermiddagen har spenderats med underbara Linnea. Bland annat fotade vi lite som ni kanske märker.. ^^ Skoj skoj.

Nu den senaste timmen efter att Linnea åkte med bussen hem, har jag pysslat lite med en gammal lampa jag hittade i källaren. Troligtvis har det vart ett gammalt kontor där nere bland dammet en gång i tiden, men nu har vi förråd där. Eller typ vinkällare. Massa vin finns där iallafall, typ österikiskt vin som visst är superdyrt. Wow. Iallafall så lämnade de förra ägarna av huset kvar den där smutsiga lampan, och cool som jag är blev jag förälskad i den. Jag är jag liksom, jag älskar gamla och mystiska saker. Pappa tror att lampan är ifrån 40-talet, och bara det är hur awsome som helst liksom ?! ^^

Förresten så snackade jag nyss med Noah i telefon, och vi planerade lite inför imorgon. Det är ju valborgsafton då, och det ska firas. Inte för att jag vet vad det är vi firar men det är ju mysigt med brasor och sånt.. ^^ Från början var det tänkt att jag skulle joina en klassfest av nåt slag (vet inte så mycket om det), men planerna ändrades ^^ Vad ska ni göra på valborg?

Nu blir det kvällsmat med familjen. Grillad kyckling luktar det som, haha. Nej, men ärligt. Det blir grillad kyckling.

Ha en fortsatt trevlig fredag ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback