Vakna med solen på kinden

Så ska det va varje morgon ! (':

Jag har sovit som en stock men vaknade ändå tidigt. Jag tycker om att vakna tidigt, då missar man liksom inte halva dagen ^^

Mitt lakan.. haha fyndigt Elsa ! x)


Snart kommer nog grabbarna också, och först måste jag hinna med att plocka upp lite från golvet och göra iordning mig ! Panik till 110 %.. >.<

Hittade också nyss ett oskickat brev till mitt fadderbarn Assitan.. det var skrivet i fabruari, och jag skickade det visst inte.. nu måste jag skynda mig att skriva ett nytt brev där våren kommer med också, och inte bara den kalla vintern !

Ha en bra dag, puss ♥



Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback