Uppe med tuppen

Eller ah, jag vaknade vid nio, men det är ändå tidigt känns det som.. för att vakna till lite satte jag  mig framför TVn och tittade på Ariel. Jag hade hoppats på nåt med stil, som barnprogrammen vi hade när vi var små, men jag fick nöja mig med Ariel.. vad är det för värld vi lever i ? -.-

Idag blir det mest plugg, men eftersom att det är lördag ska jag unna mig lite chill också. Fick liksom inte nog av det igår kväll.. höhö. Kanske blir det städning också, för det borde verkligen bli av.

Och helt plötsligt fick jag en superbra idé på en alternativ "citatvägg". Ska se om det finns möjlighet att utöka denna tanke idag, så att säga.. spännande spännande !


Ha en bra dag ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback