Torsdag

Jag kör på kjolen idag. Dock med nylonstrumpor. Men det gör ingenting ♥

Idag har vi idrott i skolan och för en gångs skull ser jag faktiskt fram emot det ! Jag gissar att det blir till att springa spåret med Elin, precis som vi gjorde ett par gånger i höstas om jag minns rätt. Det enda jobbiga är ju allt jag behöver bära med mig idag.. eftersom att jag glömde trumpeten igår, får jag ta med mig den idag. Plus gympakläder och lite skolböcker.

Förresten, så kollade jag upp på nätet hur det går för min mobiltelefon som är på lagning. Det stod att den är klar i verkstan, men den verkar inte vara skickad än. Den är lagad iallafall ! (: Nu återstår bara att vänta tills den kommer till Lidköping.

Random bild jag inte lagt upp.. aarrg


Min parfym jag använder idag heter Spring Lady, och det är verkligen vad jag kommer känna mig idag ! Kjol, nylonstrumpor och klackskor. Plus min älskade trenchcoat. JUSTE jag har inte visat den. Om jag kommer ihåg lovar jag att visa den sen när jag kommer hem. So that's half a promise.

Ha en trevlig dag allihopa, hoppas ni njuter av vårsolen lika mycket som jag gör !

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback