Torsdag va ? >.<

Det blir alltid så när det är lov, att dagarna liksom flyter ihop och blir en enda mojja.. jag fick tänka länge innan jag kom på att det faktiskt är torsdag idag, mest eftersom att det är nu idag på torsdag som jag ska öva trumpet med Julia i Råda kyrka. Så coola är vi.

Well, that's me today. Kjolen köpte jag igår på Monki.


Snart bär det in mot stan för nya äventyr, eller kanske bara lite sömn.. ^^ Trumpeten hänger med och så tuggummi då, min trogne vän. Ha alltid tuggummi i väskan ! :>

Yann Tiersen – La Redécouverte

Ha en bra dag ! (:


Kommentarer
Postat av: linnea :)

jag döööööööööööööööööööööööööööööööööööör! kjolen gaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh :'D <3

2011-04-21 @ 16:42:47
Postat av: Elsa

jag veet :') <3

2011-04-21 @ 16:53:04
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback