Sommaren knackar på

Har ganska nyss kommit hem ifrån staden där jag chillat med Noah och Jakob hela dagen.. (: Vi har lekt "sommar-leken" i princip hela dagen. Vå satt ute på gräsmattan nästan hela eftermiddagen, Noah och Jakob kastade boll medans jag kladdade i ett ritblock. Solen har vart uppe hela dagen och Noah tog till och med på sig shorts. AMAAGAAD. What a feeling. Sommar.

Liksom, när jag steg av tåget i Lovene, kände jag redan doften av grillat. När jag kom upp på vår uppfart var dörren till dem gamla verkstan öppen och solen sken in på trucken och pingisbordet. Maskrosorna har börjat växa längst väggen. Röken blåste ifrån vår grill och det bara luktade sommar ! Mamma hade tagit ut utemöblerna och hängt upp tvätt utomhus på torkstället.

 

Amanda – With or Without You (arr. S. Ljungman)

Nu väntar grillad kyckling och potatis. Ha en bra söndagkväll allihopa ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback