Smakprov

Här har ni ett litet smakprov av vad jag köpte idag. Jättesöt kjol ifrån H&M + skor från Stadium. Det skriker sommar om det, visst ? (':


Kate Nash – Foundations

(Kärlek till låten. Den bara skriker sommar liksom ♥)


På stan gick jag med Joar, Erik, Ahlis, Anton och Sara. Vi satte oss och fikade och jag tog te och en liiiiiten kaka (vuxenpoäng!). Vänta, det blir bättre.. kakan blev för söt i slutet så jag åt bara halva, trots att den var liten (!!!!!).  VUXENPOÄNG

Sen lämnade jag och Joar och Sara de andra grabbarna och gav oss ut på egen hand och fortsatte shoppandet. Senare joinade även Jakob och sen lämnade Joar oss. Senare stack Jakob också för att träffa Noahs pappa Mark som äntligen landat i Sverige, men olyckligt nog fanns det grejer som förhindrade att jag också kunde följa med och hälsa honom välkommen.. men det ska vi nog inte gå in på (;

Nu tänkte jag äta lite nybakta mackor och sätta på nån film och bara chilla resten av kvällen om inte planerna ändras och jag drar in till stan. Troligtvis inte, men man kan ju hoppas.. pappa lär inte vilja köra hem mig liksom >.<

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback