Skype

Fick ett spontant samtal på skype. Det var trevligt, gjorde typ min dag efter att den blivit totalförstörd. Tack skype (:

Har ganska nyss kommit hem ifrån gudstjänst #2 som gick hyffsat iallafall. Och så en trevlig på på det..

Det var ju, trevligt.. (:


Ikväll blir det grillpartaj med Julias farsa, och det ser jag rätt mycket fram emot då min dag inte haft nåt annat att bjuda på. Innan det hoppas jag på att få upp hyllorna på väggen.. sen har det kommit upp en idé i mitt huvud om en jättecool sak som jag vill införskaffa. En glödlampshimmel i min garderob. Helt enkelt hänga upp massa, massa glödlampor i taket..

Porcupine Tree – Trains

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback