Skolarbete

Kom hem för någon timme sen och nu blir det att sitta med massa skolarbete några timmar framöver. Har väldigt mycket skrivande framför mig framför allt, och det ska väl gå ganska smidigt hoppas jag.


Annars har dagen gått riktigt bra till. Fick sluta tidigare ifrån hemkunskapen som var sista lektionen för dagen. Ena musikklassen i sjuan hade sin SO-lektion utomhus på bänkarna bakom syslöjdssalen, så jag gick dit och hjälpte dom att läsa om Hannibal. Faktum är att jag faktiskt inte minns nåt av det där förutom att han tog massa elefanter över Alperna. Smart gubbe det där..

När de slutade sin lektion satte jag mig vid sidan om basketplanen där vissa ifrån den andra musikklassen i sjuan (där Noah och Ludwig går bland annat) spelade basket. De skulle snart ha XL-rep så jag typ "joinade" dom medans de åt sina yoghurtar och bara chillade i solen. Riktigt gött faktiskt.

Ne, nu blir det att skriva på mer ofrivillga uppgifter. Ha en bra kväll ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback