Shit pommesfrites ! >.<

Asså jag tror att det är jag som lider mest utav mitt ickebloggande för tillfället.. men men (: Har precis målat några brädor som så småningom hamnar på min vägg som hyllor.. kanske målar ett lager till imorgon, men det räcker redan, tyyp ^^

Var ju annars i Göteborg idag och det var good times ! (: Köpte faktiskt en enormt gullig kjol ^^ Sen köpte jag ju hyllorna också, men det visste ni ju sen innan att jag skulle göra :)

Jag idag på restaurangen vi lunchade på :} Lägg märke till att jackan/koftan jag bär tillhör Julia.. nån vacker dag ska jag köpa den ifrån henne ! ^^


Nu blir det en fortsatt chill kväll för min del. Imorgon blir det att öva i kyrkan inför söndag då jag och Julia ska spela trumpet i Mellby. Sen blir det nog att umgås lite med "det vanliga umgänget", tills päronen är klara i stan efter deras innebandyavslutning med kyrkan. Svar: Ja, min kyrka anordnar innebandy för de som vill varje torsdag. Lite knäppt, men vissa verkar uppskatta det.. hmm ? :>

Godnatt på er säger väl jag, och jag håller tummarna för att jag ska tänka lite mer blogg imorgon, mest för min egen skull.. haha ! x)

Perfume Genius – Look Out, Look Out

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: linnea :)

jackan/tröjan var det första jag såg! mhihirhti :)

superfin! <3

2011-04-20 @ 21:36:35
Postat av: Elsa

hahahah julias... ^^ <3

2011-04-20 @ 22:19:35
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback