Röd måndag

Det är ju som söndag idag eftersom att det är typ annandag påsk eller nåt ? ^^ Pratade med Noah igår och det blir att åka in till honom vid två sen.

Hihi, just nu ligger Julia och sover så gulligt i min säng ^^ Jag är lite diskret och spelar tetris och känner mig bara allmänt lugn, antar att det har nåt att göra med att jag bara ser grönt när jag kollar ut genom fönstret (':

Hittade en bild på mig och Julia ifrån konserten ! (:


Snart blir det att hoppa in i duschen för min del och sen äta frukost. Får hoppas att Julia vaknar snart, hah ! ^^

/Elsa ♥



Kommentarer
Postat av: moster mos

damn hot shulia

2011-04-25 @ 11:55:01
Postat av: Elsa

uuuhyeaas

2011-04-25 @ 12:01:04
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback