Poesi för kungar


Rätt najs. Sånt här gillar jag, det ger dagen en helt ny kant. Eller typ en halv kant. Orkar jag städa rummet blir det defenetivt guldkant redan innan jag åkt in till stan ! (:

Dungen – Du Är För Fin För Mig

Helt enkelt, i samma rum där jag hittat lampan igår hittade jag dessa två tavlor som föreställde en kung och en drottning (fråga mig inte vilka det är för jag vet inte, dock vet alla andra i min familj, haha !). Jag lät kungen vara, och tejpade fast pappersark på drottningen. Jag ville inte ta bort själva drottningen ur ramen då ramen är såpass gammal att det vore en risk, så jag satte papper på glaset istället. När jag känner för det är det ju bara att byta papper liksom, smart va ? (;

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback