Onsdag

Idag ska vi ge en extra tanke till musikklasserna i sjuan som har sin första konsert idag.. jag ska se den imorrn, och jag ser verkligen fram emot det ! Den stora frågan är ju, kommer denna konserten slå våran förra året ? ;)

Jag hade nästan glömt av hur det var att vakna upp i ett städat rum.. lite hotellkänsla, för där är det alltid städat.. (tills typ andra dagen.. >.<).

Detta är jag idag + plus ett städat rum. Inte så bittert om det inte hade regnat utanför mitt fönster...


Sen tänkte jag bara lägga till att jag just nu i denna stund sitter och nöter på en ny kategori.. återkommer om det lite senare när idéerna blommat ännu mer, jag är tagg nu ! :'>

Andreas Johnson – Purple Morning

Aja, ha en god dag osv osv ! (:

Kommentarer
Postat av: Augusta :)

gah, vad nervöst det kommer vara! haha ^^ <3

2011-04-13 @ 15:58:13
URL: http://brunettvsblond.blogg.se/
Postat av: Elsa

ser fram emot det ! :D <3

2011-04-13 @ 17:59:34
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback