Nystädat + nyduschad

Känner mig i helhet ganska ny då alltså.. den här gången ska jag verkligen anstränga mig för att inte stöka ner det första jag gör, som jag alltid gjort innan ! Antar att det blir lite som en tävling nu mellan mig och min bror som för en gångs skulle faktiskt har det städat på sitt rum, han också.. är det bara en mystisk slump eller håller han faktiskt på att bli vuxen ? :o

Far och son på en restaurang på Kanarieöarna. Shit va längesen det känns.. Plus att Linnea faktiskt är där just nu i denna stund, så lämna en tanke åt henne också på andra sidan jordklotet. Åh, hon är saknad ♥


Nu blir det till att plugga det sista av kvällen innan jag kryper under täcket och sover. Ska bli riktigt gött men först har jag som sagt massa att skriva.. inte lika coolt, men omdömerna inför utvecklingssamtalet fick mig att tänka till lite och det är inte bara att slappa i skolan, surt nog. Det blir till att nörda skiten ur rumpan de kommande veckorna för att rätta till betygen.. varför inte börja med tyskaprovet nu på fredag ?

John Mayer – Why Georgia - Live at the Nokia Theatre

Godnatt ! (:



Kommentarer
Postat av: linnea

awwww, vi måååååååååste träffas på lovet saknad! <3

2011-04-17 @ 14:16:03
Postat av: Elsa

jaa ! <3

2011-04-17 @ 19:27:44
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback